lauantai 12. joulukuuta 2009

Huonoa huomenta

Minulla ei ole aavistustakaan, mitä täällä juuri tapahtui, mutta olen varma, että puoli kahdeksalta lauantaiaamuna on ihan liian aikaista sellaiselle. Siihen liittyi sahaamista, poraamista ja iloisesti huutelevia työmiehiä, jotka ilmeisesti joko veivät vanhan huonekalun pois tai sitten toivat uuden paikalle. En todellakaan tiedä, mutta olen tällä hetkellä jokseenkin pahantuulinen kissa kaakaomuki tassussaan. Vaikka olisin joka tapauksessa herännyt viimeistään kahdeksalta, en halua poraamisääniä heräämiskokemukseni lähelle missään tapauksessa. En ainakaan lauantaina. Puhumattakaan liian iloisista miehistä, jotka haluavat päästä vessaan juuri kun olen menossa suihkuun.

Tänään ostan viimeiset joululahjat ja mahdollisesti kengät. Tänään olen iloinen ja hyväntuulinen ja ilmeisesti myös nukun päiväunet metrossa, sillä muuten tuskin selviän siitä jouluhelvetistä, joka keskustassa vallitsee. Hauskaa lauantaita, kissa lähtee nyt itsekseen kiukkuisesti mutisten toteuttamaan missiotaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti